سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازار شپش فروشها

از: یک زن و شوهر  جمعه 85/12/11  ساعت 12:41 عصر  

توطئه جدید یهود

پیدا شدن قبر مسیح، پسرش، مریم مجدلیه و مریم مقدس!


ورودی غار در حومه اورشلیم


باستان شناسان اسرائیلی ادعا کرده اند که محل دفن مسیح و خانواده اش را در غاری نزدیک در شهر بیت‌المقدس کشف کرده اند. مجله تایمز درشماره این هفته خود اعلام کرد که جمیزماکرون کارگردان پرآوازه آمریکایی، کارگردان فیلم تایتانیک، فیلم مستند جنجالی را درباره کشف مقبره مسیح ناصری، پسرش و مریم مجدلیه ساخته است و فردا دوشنبه، در نیویورک طی کنفرانس خبری فیلم مستند تاریخی خود را با مدارک و اسناد موثق، به جهان ارائه خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری موعود، مجله تایمز درشماره این هفته خود در گزارشی نوشت، جمیزماکرون کارگردان پرآوازه آمریکایی، کارگردان فیلم تایتانیک، فیلم مستند جنجالی را درباره مسیح ناصری ساخته است.
این فیلم که جمیز کامرون تهیه کننده آن و ژاکوبسکی کارگردانی آنرا برعهده دارد، ادّعا کرده که عیسی مسیح برخلاف ادعّای مسیحیّان بعداز مصلوب شدن به آسمان عروج نکرده است و غاری که قبر مسیح درآن قراردارد، درنزدیکی اورشلیم کشف شده است!
این ادعا، که یادآور فیلم جنجالی «داوینچی کد» است، پرده از یک توطعه گسترده، برای سست کردن بنیان اعتقادی مسحیت و اثبات ادعاهای یهودیان مبنی بر پیامبر نبودن عیسی مسیح (ع) برداشته است.
کامرون ادعا کرده است که عیسای درودگر، صاحب پسری از مریم مجدلیله است!
اسرائیلیها ادعا می کنند که کارگران ساختمانی اسرائیلی بیست و پنج سال پیش هنگام حفاری برای ساخت یک ساختمان جدید در پارک صنعتی تالپیوت درحومه بیت المقدس این غار کشف کرده اند.
به گزارش موعود، مجله تایم نوشت، اکنون غبارها کناررفته، غار دوهزارساله ، حاوی 10 تابوت سنگی کشف شده است. بیست و پنج سال پیش، باستان شناسان این ده سنگ قبر را به آزمایشگاه انتقال داده اند و 20 سال است که برروی خط نوشته های روی آن کار می کنند واکنون توانسته اند نامهای روی سنگ قبرها را بخوانند: عیسی، پسر ژوزف، مریم، مریم، یوفا و یهودا، پسر عیسی.
در اورشلیم قدیم، برای قرنها مسیحیان، مقبره خالی مسیح را درکلیسایی واقع دریک گورستان مقدس عبادت می کردند. اما اکنون جیمزکامرون و ژاکوبسکی با ارائه شواهدی نظیر آزمایشات DNA، شواهد باستانشناسی و اشاراتی از کتاب مقدس، ادعا می کنند که آن ده سنگ قبر متعلق به مسیح و خانواده اوست!
مجله تایمز همچنین گزارش داد که جمیزکامرون روزدوشنبه دریک کنفرانس مطبوعاتی درنیویورک، افشاء خواهد کرد که سه تابوت از این 10 تابوت متعلق به عیسی ناصری ،مادرش مریم مقدس، ومریم مجدلیه همسرش است!
به گزارش تایمز این فیلم مستند قراراست به زودی درشبکه دیسکاوری کانال چهار انگلیس ، تلویزیو ن کانادا وکانال 18 اسرائیل به نمایش گذاشته شود.
مجله تایمز پیش بینی می کند که این نمایش این مستند 90 دقیقه ای مورد اعتراض شدید مسیحیان قرارگیرد.
مریم مجدلیه که بود؟
مریم مَجدَلیه یا ماری ماگدالیون از شخصیت‌های اصلی در دین مسیحیت بشمار می‌رود. از مریم در کتاب عهد جدید به عنوان پیرو مؤمن عیسی مسیح نام برده شده و کلیساهای کاتولیک رومی، ارتودوکس شرقی و انگلیکی او را جزو قدیسین می‌دانند.
بر پایه داستان انجیل مریم مجدلیه زنی تنفروش و بسیار زیبا بوده است.روزی اهل شهر به دنبال وی می‌‌افتند تا وی را سنگسار کنند.او می‌‌گریزد تا به عیسی می‌‌رسد.عیسی داستان را از پیگیران مریم می‌‌پرسد و آنان می‌‌گویند که ما می‌‌خواهیم او را از برای گناهانش سنگسار کنیم.عیسی می‌‌گوید بسیار خوب چنین بکنید ولی اولین سنگ را کسی بزند که گناهی نکرده باشد.این سخن عیسی ایشان را شرمنده و پراکنده ساخت و جان مریم مجدلیه رهانیده شد.
با این همه وجود شخصیتی تاریخی به نام مریم مجدلیه و شیوه زندگی او محل بحث و شک است.تا جایی که حتی گفته می شود مریم مجدلیه نه تنها زنی بدکاره نبوده، بلکه او از خانواده ای سلطنتی می باشد و عیسی مسیح با او ازدواج نمود.
گفته می شود که حتی انجیلی به مریم مجدلیه منسوب است که در آن ذکر شده که مسیح مصلوب نشده و تنها انجیلی است که روایتش با قرآن شباهت دارد.


نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

برف و شیره
کارت ایرانسل بی‌مصرف است
انگیزه های غلط برای بچه دار شدن
نکاتی جالب در مورد امضا
تخم مرغ و آقای رئیس جمهور
[عناوین آرشیوشده]

فهرست


155894 :کل بازدید
1 :بازدید امروز
5 :بازدید دیروز

اوقات شرعی


حضور و غیاب


یــــاهـو

درباره خودم


بازار شپش فروشها
یک زن و شوهر
ما یک زن و شوهریم که طبق تحقیق از یک سالگی دنبال هم میگشتیم تا بالاخره همدیگه رو پیدا کردیم. جالب اینجاست که هر دومون متخصص بورس شپش هستیم.

لوگوی خودم


بازار شپش فروشها

لوگوی دوستان













لوگوی دوستان


لینک دوستان


انجمن تفکر مبانی
غریب آشنا
رایحه کودکی

آوای آشنا


اشتراک


 

آرشیو


گذشته
علمی
طنز
جالب

طراح قالب