سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازار شپش فروشها

از: یک زن و شوهر  سه شنبه 85/8/2  ساعت 6:51 عصر  

یکی از نظرات وبلاگ ما

یک بنده خدا چهارشنبه 26/7/1385
زندگی که با تمسخر شهادت وچاپل لوسی (البته منظور ایشان چاپلوسی بوده) شروع بشهو(بشه و) هجو قی کنه آخرش معلومه... چرا نمی نویسی شهادت یعنی شاهد و شهیدان شاهدند. مردم مثل شما لایق حفظ خون آنان نبودید. شرم هم چیز خوبی است.
پاسخ مدیر وبلاگ

سلام. ممنون از اینکه سر زدید. من فکر میکنم شما در معنای کلمه شهادت دچار سوء تفاهم شدید. بهتره قبل از اینکه دیگران را به بی شرمی متهم کنید کمی اطلاعاتتان را بالا ببرید. شهادت تنها به معنی کشته شدن در راه خدا نیست. ضمنا اصطلاح شهادت آب را از سایت های خبری معتبر ایرانی همچون بازتاب گرفتیم. میتونید کلمه " شهادت آب" رو تو گوگل سرچ کنید و نتیجه رو ببینید. حالا شرم چیز خوبیه یا شعور؟

پست الکترونیکی 85.185.9.2 foozool.blogfa.com
 ما نمیدونیم این افرادی که تو اینترنت خودشونو معمولا یک بنده خدا معرفی میکنند و معمولا وقت نکردند ایمیل بسازند و خدا میدونه آدرسی هم که نوشتن مال خودشونه یا نه و با عجله تایپ میکنند و معمولا نوشته هاشون پر از غلطه کی هستند و از چه قشری هستند. اما اگر بیایم این نوشته رو بافت شناسی کنیم از کلماتی مثل هجو - قی و... میتوان حدس هائی زد البته با اطلاعات ناقص ما زن و شوهر آماتور از آیپی این آقا معلومه از اهواز بوده. اما دوست داریم نظر شما رو هم در مورد ایشون بدونیم
نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

برف و شیره
کارت ایرانسل بی‌مصرف است
انگیزه های غلط برای بچه دار شدن
نکاتی جالب در مورد امضا
تخم مرغ و آقای رئیس جمهور
[عناوین آرشیوشده]

فهرست


156041 :کل بازدید
13 :بازدید امروز
8 :بازدید دیروز

اوقات شرعی


حضور و غیاب


یــــاهـو

درباره خودم


بازار شپش فروشها
یک زن و شوهر
ما یک زن و شوهریم که طبق تحقیق از یک سالگی دنبال هم میگشتیم تا بالاخره همدیگه رو پیدا کردیم. جالب اینجاست که هر دومون متخصص بورس شپش هستیم.

لوگوی خودم


بازار شپش فروشها

لوگوی دوستان













لوگوی دوستان


لینک دوستان


انجمن تفکر مبانی
غریب آشنا
رایحه کودکی

آوای آشنا


اشتراک


 

آرشیو


گذشته
علمی
طنز
جالب

طراح قالب