سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازار شپش فروشها

از: یک زن و شوهر  جمعه 85/11/6  ساعت 1:27 صبح  

جسد صدام را سگ ها خوردند

گزارش  پایگاه خبری" نهرین نت "روزسه شنبه اعلام کرد که جسد صدام دیکتاتور پیشین عراق خوراک سگهای گرسنه شده است . این پایگاه خبری عراقی به نقل از خانواده " حسین کامل "که صدام رییس جمهوری وقت عراق او را در سال 1996 به همراه برادرش در بغداد به قتل رساند اضافه کرد، افراد مسلح هفته گذشته جسد صدام را از قبرش بیرون کشیده و جلو سگهای گرسنه ولگرد انداختند .  

نهرین نت افزوده است، 15 فرد مسلح روزشنبه هفته گذشته به محل دفن صدام در روستای" عوجه "حمله برده و با بیرون کشیدن جسد دیکتاتور پیشین عراق از قبر آن را مثله کرده و سپس روی آن ادرار کردند . بستگان حسین کامل که نامشان فاش نشده اضافه کردند ، افراد مسلح سپس جسد متعفن صدام را جلو سگهای گرسنه ولگرد که به همین منظور در محل گرد آورده بودند، انداختند .  

پیشتر خبرنگار ایرنا در بغداد به نقل از منابع امنیتی عراقی از وجود اختلافهای شدید بین خانواده صدام و حسین کامل و ناخرسندی خانواده حسین کامل از دفن جسد صدام در روستای عوجه خبر داده بود . بستگان حسین کامل عموزادگان صدام دیکتاتور پیشین عراق،به خاطر قتل حسین کامل و بردارش( صدام کامل )درسال 1996 در بغداد از خانواده صدام کینه به دل داشته و تهدید به انتقام کرده بودند . حسین کامل رییس سابق سازمان صنایع نظامی عراق بود که بعد از فرار به اردن اطلاعات محرمانه زیادی در خصوص تسلیحات کشتار جمعی رژیم سابق بعث در اختیار رسانه های ارتباط جمعی جهانی گذاشت . حسین و صدام کامل همسران دو دختر صدام( رغد و رنا )بودند که بعد از مدتی با عفو صدام دیکتاتور سابق بعث ، به عراق بازگشتند اما سه روز پس از بازگشت آنها،"عدی "پسرصدام به دستور پدرش هر دو آنها را به قتل رساند .  

پایگاه خبری نهرین نت به نقل از خانواده حسین کامل نوشته است، هنگام ورود افراد مسلح به مسجد محل دفن صدام، تعدادی نیروی پلیس به عنوان محافظ قبر در محل حضور داشتند . این منبع خبری عراق تاکید کرد که افراد مسلح پنج تن از نیروهای پلیس را بازداشت کردند و به محافظان قبر اطلاع دادند که می خواهند نبش قبر کنند . این منبع افزود که خانواده حسین کامل بعد از شنیدن حادثه نبش قبر صدام و انداختن جسد وی جلو سگها، برای دومین بار به همدیگر تبریک گفتند .  

نهرین نت یادآور شده است که اعضای خانواده حسین کامل نخستین بار به مناسبت اعدام صدام به همدیگر تبریک گفتند و از اعدام وی ابراز خرسندی کردند . منبع خبری یاد شده افزود ، بستگان حسین کامل اظهارات استاندار صلاحالدین را که خبر نبش قبر را پیشتر تکذیب کرده بود ، رد کردند . بستگان خانواده حسین کامل گفته اند، اگر مقامات محلی مدعی اند قبر صدام نبش نشده ، جسد صدام را برای خاکسپاری به محل دیگری انتقال دهند تا معلوم شود که در داخل قبر هیچ گونه جسدی وجود ندارد . انها گفتند که نیروهای پلیس محافظ قبر و کسانی که بعد از نبش قبر به محل شتافته و برحادثه سرپوش گذاشتند شاهد خورده شدن جسد صدام توسط سگهای ولگرد بوده اند . آنها افزودند که همه این افراد به خوبی می دانند که جسد صدام هم اکنون در گور وجود ندارد زیرا صدام طعمه سگهای ولگرد و گرسنه شده است.

منبع: شمال نیوز


نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

برف و شیره
کارت ایرانسل بی‌مصرف است
انگیزه های غلط برای بچه دار شدن
نکاتی جالب در مورد امضا
تخم مرغ و آقای رئیس جمهور
[عناوین آرشیوشده]

فهرست


155952 :کل بازدید
10 :بازدید امروز
13 :بازدید دیروز

اوقات شرعی


حضور و غیاب


یــــاهـو

درباره خودم


بازار شپش فروشها
یک زن و شوهر
ما یک زن و شوهریم که طبق تحقیق از یک سالگی دنبال هم میگشتیم تا بالاخره همدیگه رو پیدا کردیم. جالب اینجاست که هر دومون متخصص بورس شپش هستیم.

لوگوی خودم


بازار شپش فروشها

لوگوی دوستان













لوگوی دوستان


لینک دوستان


انجمن تفکر مبانی
غریب آشنا
رایحه کودکی

آوای آشنا


اشتراک


 

آرشیو


گذشته
علمی
طنز
جالب

طراح قالب